برزنت پی وی سی
نوشته شده توسط : jahanberezent

برزنت

برزنت پی وی سی

 

برزنت پی وی سی جزء انواع دیگری از پارچه های برزنتی به شمار می رود. این پارچه ها در برابر پارچه های برزنتی معمولی از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار هستند. 

گروه تولیدی جهان برزنت ارائه دهنده ی انواع برزنت های با کیفیت و درجه یک به بازار می باشد. این پارچه ها از استحکام ، کیفیت ، دوام و مقاومت بالاتری نسبت به برزنت های معمولی تر برخوردار هستند. 

مجموعه ی جهان برزنت با پشتکار فراوان توانسته انواع برزنت های پی وی سی را با بهترین کیفیت تولید و با ارزان ترین قیمت به مشتریان خود به فروش رساند.

این پارچه ها همانند سایر پارچه های برزنتی در ابعاد و اندازه های مختلف قابل تولید هستند. گروه تولیدی جهان برزنت ، ارائه دهنده ی انواع برزنت های پی وی سی با ابعاد و ضخامت های مختلف به مشتریان خود می باشد. 

این پارچه ها با ضخامت و رنگبندی های متنوعی به مشتریان خود به فروش می رسند. علت مقاومت و استحکام عالی در پارچه های برزنتی به دلیل استفاده از مواد و متریال مختلف با بهترین کیفیت می باشد. 

اغلب در تولید این پارچه ها از موادی مانند : پلی استر با روکش یورتان و پلی اتیلن یا پارچه کرباس مورد استفاده قرار می گیرند. 
این نوع از پارچه های برزنتی با ترکیبی از الیاف مصنوعی و الیاف طبیعی تولید می شوند و به دلیل لایه های پلی استری با مواد پلاستیکی از مقاومت بالایی در برابر فشار بالای آب برخوردار هستند. 

از قابلیت های برزنت پی وی سی می توان به انعطاف پذیری بالا در پارچه و وزن سبک آن اشاره کرد. 
این پارچه ها نه تنها در برابر فشار زیاد آب و قطرات باران بلکه در برابر نور آفتاب و اشعه ی ماوراء بنفش از مقاومت بالایی برخوردار هستند و به دلیل تولید با متریال و مواد با کیفیت تر نسبت به برزنت های معمولی از دوام و طول عمر بیشتر برخوردار هستند.
این پارچه ها دارای خاصیت ضد آب ، ضد آفتاب ، ضد حرارت ، ضد پوسیدگی ، ضد باکتری و ... می باشند و به دلیل کیفیت بالا در هر نوع آب و هوایی مورد استفاده قرار می گیرند. شما مشتریان محترم می توانید یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع پارچه های برزنت پی وی سی را از مجموعه ی جهان برزنت با بهترین کیفیت ، عالی ترین نوع دوخت و ارزان ترین قیمت ها تهیه و خریداری نمایید. 





:: برچسب‌ها: برزنت پی وی سی ، خرید پارچه پی وی سی ، قیمت برزنت پی وی سی ، برزنت pvc ، پارچه برزنت پی وی سی ، نصب پی وی سی ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: